Bebegm 16 aylk emzırıyorm ve halen adet gormedm fakat ıkı gundu kahverengi bır akıntı gelıyor dus alıyorm bır gun sonra tekrar geldi. Kasıklarmda bie agrı sankı adet olacam ama olmuyormda. Cok ayakda duruyorum yorgnlkdan mı bilemedim. Spiral var ondan olablr mı blmıyorm altı ay oldu boyle ılk defa oluyor. Nedndir acaba. Adet ne zaman oldnz olmayan varsa emzirme bıtncemi