Yanakkizim benim kızımın normali 3-5 gün arası yaomaktı yani yaotıgında kakası sıvıydı , ama kabızlık yani kakanın sert olması bebeği rahatsız eder günde 3 kere zeytinyağı,popoyada sğrebilirsin , mama olarakta comfort mamalar oluyor kolik ve kabız olan bebekler için onlar kullanılanilir ,doktora giderseniz size prebiyotik verir oda işe yarayabilir