Mervish Merhaba güzel anneler Bebeğim 2 aylık bir gün sonra raporum bitiyor işe başlıyorum sadece anne sütü alıyor uyku düzeni yok gazlı ve kolik bebek 4 ay yarım gün calışma hakkım varmış ona rağmen içim hic rahat değil bırakp nasıl gideceğim size sorum neler yaptınız nasıl alıştınız 4 saat ayrı kalacağız mecbur mama vereceğim emen bebeğe onada cok üzülüyorum😭
Minikuzu Mervish 2 ay çok küçük en azından 3 aylık bi rapor ücretsiz izin falan alsanız. Bende çalışan anneyim bebeği bırakıp gitmek zor ama çalışmak gibisi yok
Mariposa Mervish 2 ay çok küçükmüş ya, hem gazlı bebek diyorsunuz işten gelince nasıl dinleneceksiniz sabaha kadar uykusuz sonra kalk ise git. Allah yardımcınız olsun. Ne is yapıyorsunuz?
balanne_20 Mervish Allah yardimcin olsun sütün çikmiyorsa mecbur mama vereceksiniz Benimde raporum bitmisti.tekrar rapor aldim bana öyle söyleyen olmadi işyerimde istedigin kadar rapor alabilirsin dedi.ben süt iznimi toplu olarak kullanacağim.sizde öyle birsey yapabilirsiniz gerci yarim gün çalişmak daha iyi.Bebekleri daha 6 aylik olmadan birakip gidiyoruz keşke devlet rapor iznini 6 aya çikarsa
Mervish Minikuzu Minikuzu rapor alırsam yarım gün calışma hakkını kaybedecekmişim ücretsiz izin 4 ay kullanabiliyorum fakat bitince süt izni hakkım olmuyormuş en azından yarım gün calısma hakkım gitmesin diye baslayacağım istemeyerek😞😞
Bahar8686 Umarım kolay geçer bu süreç sizin için,mama içinize sinmiyorsa anne sütünü sagıp biraksaniz olmaz mi
Mervish Bahar8686 mama hic içime sinmiyor ama sağım yapıncada cok az süt cıkıyor 30cc bile değil kilo alımı iyi olmasa sütüm yok diyeceğim 😔
Mervish secgok benim iş yerinde 4 ay ücretsiz hakkım var fakat ücretsiz bitince süt izni vermiyorlar oda sıkıntı 8 saat cok fazla 😔
Minikuzu Mervish aslında 4 saat çok fazka değil 2 saat uyumuş olsa hemen yetişirsiniz. Ben öğleden aonra kullanmıştım yarım güm hakkımı öğlen uykusuna yatırıp gidiyordum uyandığında geliyordum. Öyle böyle 2 buçuk yalına geldi. Dert etmeyin bakacak kişiye güveniyorsanız evsen çıkmak iş yerğnde bulunmak sşze çok iyi gelecek
Nergizimm2812 Mervish ücretsiz izin 6 ay ve bebeğin 1 yaşına gelene kadar yarım çalışma hakkın var ben 6 ay ücretsiz izin aldım o zamana kadar bebeğim 8 aylık oluyor 4 ayda yarım çalışacağım
mustafayamaninannesi Mervish yarım gün izin hakkın biter ücretsiz 6 aya ayrılırsan ama döndüğünde günde 1,5 saat süt izni hakkın var ya ister 1 günde toplarsın ekstra izin yaparsın yada hergün 1,5 saat süt iznini kullanırsın Buda 1 yaşına gelene kadar bebeğin vermek zorunda işverenin kanunda yazan bu
juniorK Mervish nasıl vermiyorlar? Bebek 1 yaşına gelene kadar günde 1.5 saat, haftada 7.5 saat süt izni hakkınız var. Sgk nin işçi kanununda var bu. Vermek zorunda, ister 1 gün toplu kullanırsınız, ister her gün 1.5 saat.
Cicianne27 Mervish canım ne kadar ücretsiz izin alabileceğin kurum ile senin arandaki anlaşmaya bağlı ama şu bir yasadır ki bebek 1 yaşına kadar anneye süt izni verilir her gün. Sen ister biriktirir izin yaparsın ister hergün erken çıkarsın. Yani bebeğin şu an iki aylık sen 4 ay ücretsiz izin bile alsan 6 aylık olduğundan bi 6 ay daha süt anne sayılırsın seni 8 saat çalıştıramaz vardiya bırakıp veya gece çalıştîramaz. İyice bir araştır istersen
Mervish Mariposa Amin cok sağolun zor olacak dün sabah 5 e kadar uyumadı mesela bilmiyorum bende kara kara düşünüyorum ne yapacagım diye😭 belediyede calısıyorum
Mervish Minikuzu siz kaç aylıkken başlamıştınız moral oldu yazdıklarınız Allah razı olsun inş iş banada iyi gelir mama kullandınızmı
Mervish balanne_20 Aminn cok sağolun Rabbim bütün calışan annelerin yardımcısı olsun cok zor gercekten keske 6 ay olsa rapor en azından ek gıdaya gecmiş olurlar banada rapor alırsan yarım gün çalışma hakkını kaybedersin o bittikten sonra alabilirsin dediler suan da almama bişi demiyolar ama rapor alsam ne kadar alabilcem birde doktorlarda sıkıntı cıkarıyorlar eskisi gibi rapor veren yok doğum çncesi çalışabilir raporuda vermedi doktorum virüsten dolayı o zaman biraz fazlaydı vaka vermiş olsaydı bi bucuk ay daha bebeğimle olacaktım çalışmama engel bi durumda yoktu 🥺
Mervish Mervish Tbaltn cok şükür sütüm yetiyo kilo alımı gayet iyi kontrollerde doktorada sordum sağdıgımda cıkmıyor diye bebek emmesi ile bir olmaz dedi fakat sağmam lazım mecbur işe gidince bırakmak için siz ne kullanmıştınız acaba hangi ilactı
Minikuzu Mervish ben 9 aylıkken başladım. İlk başta işe giderken ağlıyordum yapamam diyordum sonrasında işe gitmek bana çol iyi gelmeye başladı
Tbaltn Mervish süt artırıcı bitkisel ilaçlar var doktorunuza danışırsanız size yardımcı olur benımde çok aZdı bana bir ilaç verdi çok güzel sütüm artmıştı.
Tbaltn Mervish lactamax olması lazımdı. Ama sürekli sağınca gerçektne cok iyi süt yapıyor bence süt sağın sütünüz artarsa ama kendinizi de bunaltmayın mama da verebilirsiniz ben çok uğraştım mama alsın diye cocugum mama hiç sevmedi. Mama da bazen çok büyük rahatlık oluyor😢
Mervish juniorK bana ücretsiz izinden sonra süt izni olmayacagı söylendi eğer rapor alırsam kısmi süreli calısırsam sıkıntı olmaz kullanabilirmişim acaba benmi yanlıs anladım 2 saatlik uykuyla gittim görüştüm olmadı tekrar bi sorayım siz bunu iyi dediniz 👍👍
kahvekokusuu Mervish ben çalışmadım ama sunu tavsiye edebilirim sağıma alışık olmayan göğüsten kolay süt gelmez evde olsugunuz zamanlar 3 saatte bi düzenli sagim yaparsaniz sütünüz artacaktir bu sekilde mama vermemis olursunuz gerisi icin de kolayliklar diliyorum🥰
juniorK Mervish yasak hakkınız o sizin. Sabah 06.00 ve 20.00 xaatleri haricinde de calisamazsiniz aklınızda olsun. ❣
yusufmertmom Mervish sağıp git canım ne sıktıkla emiyorsa. Gece sağ sabah sağ emzir , verme mama hiç bak
Mervish yusufmertmom bugünden itibaren sık sık sağacağım canım inşallah 4 saat idare edecek kadar süt cıkar 🙏🏻