Kasev Kac kilo bebeginiz benim kizim 2130 gram dogdu 1 numara almistik sonra 1700e dustu hemsirelere 0 numara alayim mi dedim gerek yok dediler suan 3 yasinda yurumesi normal.
Oğlum 1680 gram dogdu ona 0 numara kulandik oda 2 hafta falan sonra 1numaraya gectik oda suan 1 yasinda bi problem olmadı.