Kızlar 15 aylık bir kızım var. Aşırı meme bağımlısı oldu bu son ay özellikle. Resmen gece ortası uyanıyor ve memeyi ağzından çekmeden emmek istiyor emzik gibi. Bu arada hiç emzik kullanmadı normalde istemedi. Resmen yenidoğan gibi, meme ucum artık yara oldu. Yok mu çaresi? İlla memeden kesmek mi lazım? Onu da 24 aya tamamlamak istiyorum ama çok yoruldum artık uyku yok yok yok yokk😢 yanıma alıp yatıyorum artık çaresiz, ona da alıştı iyice yapışık sürekli memede geziyor deli olcam çare a kızlar 😢