Propofol benim oğlumda öyleydi ben ağlardım o ağlardı asla uyku ne o da bende anlayamadık 15 aylıkken gece bi aglamayla uyandı ki yıkıyor ortalığı rüya gördü dedik susturmaya çalıştık ama rahat susmadan 2 saat ağladığını bilirim. Ertesi gün doktora gittik tabi Allah razı olsun herseyini kontrol ettirdi en son pipisine baktı ki ucu tamamen kapanmış. Yavrum uyurken çişini her yaptığında ağlıyor,uyanıyormuş meğer. Acil sünnet dedi. 2 aydır o kadar rahatız ki. Yani bebeklerin mutlaka diyemem tabi ama bi sorunu olduğuna inanıyorum uyumamasinda. Ben hep söyle düşündüm karnı tok,altı temiz,yoruldu gün içinde ama uyumuyor. Gün içerisinde uyku saatini az yapar veya fazla yaparsa da uyumuyor bebekler. Şu an ramazandan dolayı bende biraz uyumak için gündüz yanına yatıyorum ve uyku saatini aşıyoruz o yüzden gece çok geç yatıyor. Umarım altında bisey yoktur sağlık problemi vs. Yine de şunu bil ki büyüyünce geçecek.