Gmze1998 en iyisi köye yerleşmek, kendi tavuğunu koyununu kendin beslemek. Sal çayıra , koy önüne suyunu çalısını bitsin, oh mis.
mesleğimi bırakacağım , samimi söylüyorum. ilerde bir kasabaya yerleşmeyi düşünüyorum..
Evet köy zor ama burda da aynı. Sabah kalkıyorsun akşama kadar çalışıyorsun. Köyde hiç olmazsa sütünden yoğurdundan etinden doğal faydalanırsın.
Ekersin domatesini, biberini, soğanını patlıcanını, ooh mis.
babamın burada oto sanayisi var adam emekli zaten kendi sigortasını kendi yatırdı, köye iki katlı ev yaptırdı diyor gideceğim oraya. Vallahi en güzeli bazen diyorum baba anahtarını ver de biz de kalalım 6 ay. Vallahi temiz yahu