UmmSalih Bende doğumumu devada yaptım oradaki doktor iyiydi Alper Gök ama yinede araştırıyorum daha iyi doktor varmı diye
Rumeysaaa Neden gereksiz yere iki defa kan aldirdigini düşünüyorsunuz ki? Belki gereklidir ? Bu arada bizde ncr de mesut Gündoğdu ya gidiyoruz çok memnunuz
Kaanbebek Rumeysaaa daha önce alınmışmış mıydo diye sormadan aldırdı hastane kayıtlarında olmasına rağmen alındığı