ArdicEge bak canım benim yoğurtlar hep cıvık olurdu ayran gibi. Bir gün yoğurt bitti komşudan istedim anam baktim taş gibi. Tarif ver dedim. Dedi ki süte serçe parmağını koy birkaç saniye sonra isirmali sıcağı. Sonra beş kg süte bir tatli kasgi yoğurdu öze . İçine koy bir kat ört üstünü çok örtme. Mutfakta dursun. Sabah da dolaba koy dedi şükür o günden beri iyi yapiyorm