manicurist hastanede en ufacık bir operasyonda bile tüm olasıkları söylerler söylemek zorundalar çünkü bir şey olsa hasta bana bunu neden söylemediniz der, doktor bu riski göze almaz olabilecek herşeyi söyler. Bak binlerce kişi olmuş hepsine söylemişlerdir riskleri onların çoluğu çocuğu yok muydu sanki hepsinin bir ailesi var.. bak bu bakış açısını bana bir doktorum söylemişti ben karşısında ağlarken sana da söyleyeyim. Ameliyat olmak zorunda olduğun için ya da ilaçlara mahkum olduğun için üzülme ya çaresi olmayan bir hastalığın olsaydı ya ameliyatı olmayan bir hastalık olsaydı ya da hastalığının ilacı olmasaydı bir ömür boyu çekseydin.. o zaman demez miydin allahım şu hastalığımın bir çaresi olsa keşke, keşke kurtulsam herşeye razıyım diye. Allah dermansız dert vermesin canım.