Kızlar bebegm 9 bucuk aylık suan. 2 hafta once bronşiolit gecirdi. . Dünden beri hapşırıyor arka arkaya 2-3kez ve günde 4 5 kere oluyor. Atesi yok iştahi iyi huzursuzda değil. Acaba hastamı olacak yine 😟 hafta sonu Bodrum'a gidecektik . İptal etmelimiyim sizce. Arabayla gidiyoruz birde. Yani bu hapşırma hastalık belirtisi mi oluyor genelde
Bugün banyo yaptırdım ozaman burnu yumuşadı biraz çektim afedersiniz hafif sümükte vardı. 😷 Ne yapmalıyım