Kızlar 2 aylık bebeğimden bugün 3 tüp kan alındı çok ağladı . Sustu eve geldik . Sonra ne olduysa çocuk bütün gün susmadı hep ağladı ne yaptıysak susturamadık . Atak haftası diye düşündüm ilk başta . Ama bugünkü alınan kana da bağlıyorum artık . Şu an biraz daha rahatladı uyudu şimdi . Sizce iğneden korktuğu için olabilir mi ? Bilmiyorum neden oldu … sizin başınıza geldi mi bu