Altayaaa Benim oglumdada var doktorumuz hiç sakıncası olmadıgını soyledi ultrason yaptırdık şukur hiçbirşey yok , ablam oglundada var ama kapandı demek bazıların kapanniyo
1blog_meselesi Altayaaa kapanma ihtimali bile sevindirdi. Ama kapanmasa da bir sıkıntı olmasın da varsın olsun. Allahtan geldi 💕
1blog_meselesi Rose-leaf ya gerçekten var bence etrafta ve söylemiyorlar çünkü hastanedekiler hep yüzde 90 bebeklerde oluyor dedi. Saklayan çok sanırım 😊