Bukiki 2 buçuk aylık bebeğimin yüzünde yağlı yağlı sivilceler vardı geçti ama yerleri siyah nokta kaldı acaba bunlar geçer mi yaşayan var mı izi kalmasından korkuyorum 🤔
ozlem_3458 Bukiki benim bebegimde 2.5 aylık ilk bir ayda bizde yaşadık canım doktor yag bezeleri henüz iyi çalışmıyor ondan demişti siyah nokta şeklinde kalmıştı bir süre sonra hepsi tamamen geçti
Toprakkkk Bukiki merhaba baya olmuş yazalı ama geçti mı siyah Noktalarını? Aynı sorun bizde de var dogduktan 10 gun sonra sıvılceler cıktı sonra onlar söndü siyah nokta olarak kaldı. 5 aylık olduk hala gecmedı😣
ozlem_3458 Bukiki inşallah sizin de bir an önce geçer yinede takibini yapın geçmesi çok uzarsa doktora danışırsınız
Bukiki Toprakkkk Azaldı ama tam olarak gitmedi hala ara ara sivilce çıkıyo bir iki yerde hafif çukurluk kaldı bu izler geçer mi hiç bi fikrim yok çok Canım sıkılıyo ama yapacak bişey yok🙄
Bebegimibrahim Benimde bebeğimin ucu sarı sivilceleri söndü siyah nokta oldu sonra onlarda kurudu dökülmeye başladı banyo yaptıktan sonra hala var heralde yavaş yavaş onlarda gider
Toprakkkk Bukiki aynı bizimde ara ara sıvılce cıkıyor 🤦♀️ bana doktor iz kalmaz dedı ama yok olan yerler bizimde cukur cukur ☹️ acaba zamanla cilt kendini yenileyip düzelir mi. Siz goturdunuz mu dermotologa hiç