bukaga Hiç belirti olmadan enfeksiyon Gecirmiş olabilir mi ? Hiç darketmedm ama kan değerleri bi garip
Burcu11 bukaga nasıl bir garip ? Küçük enfeksiyon varsa vücut enfeksiyona karşı sürekli savaşır o yüzden mi acaba
Burcukuz bukaga benim bebeğimin bu ay 4 kez ateşi çıktı kan verdik enfeksiyon varmış antibiyotik kullandık yani enfeksiyon varsa illakş bi etki veriyor dışarıdan ateş huzursuzluk vss dr ne dedi belirti olmadan enfeksiyon olması mümkün değil bence
bukaga Burcu11 ben hiç belirti görmedm ates oksuruk fln ama değerleri enfeksyon var gbi cıkmış bi de şenf bezinde sislik olmuş enfeksyonla savasrken olurmuş ama belirti görmedm :(
Burcu11 bukaga şöyle diyeyim vücutları bağışıklığı düşük tozdan yada elleri sürekli ağıra sokmaktan küçük çaplı mikrop kapmış olabilir onunla bile vücut savaşır ve bağışıklık kazanır. Bizimde kan testinde öyle çıkmıştı ne ateş ne başka bişey olmadı .
bukaga Burcukuz yani iştahszlığı vardı ama hep var sadece 2 gun cok abartı bir de vucudu deil ama elleri çok sıcaktı o 2 gun acaba bunlar sayılır mı bi de enfeksyon nasıl oldu bu cocuk ki acaba
bukaga Burcu11 ay cok sukur umarım bizde de durum böyledr evlatlarımızla ilgili hep güzel seyler duyalım inşallah🙏🏻