1.5 aylik bebegimde Hırıltılı nefes alma ve kusma sikayetiyle acile gittik testi pozitif cikti. Ciğerlerde biraz enfeksiyon varmis. 2 hafta önce ben esim ve buyuk cocugum da pozitiftik ama atlattik. Bebegimde de hafif bulgular vardi sonrasında oda atlattı sandik ama hiriltisi artinca gittik megerse hala pozitif. . Hırıltısı yuzunden tıkanıyor ne yapicam bilemedim doktor antibiyotik yazdi insallah faydasi olur. Bu durumu yaşayanlar tecrubesini aktarirsa sevinirim. Cocuk tıkanıp boğulacak diye gözümü ayıramıyorum