İyi geceler kızım bir yaşına girdi. Bi kaç zaman önce dikkatimizi çeken bir durum oldu. Sol memesi şiş. Yani içinde beze gibi bişey var sanırım. Diğerinde yok. Annem farketti. Ne zamandır var bilmiyoruz. Bir rahatsızlık vermiyor dokununca canı yanmıyor. Doktora gidene kadar içim rahat etmedi böyle bir durum yaşayan var mı acaba?