Anneler kızım çok.az idrar ve aşırı terleme sonucu dr a götürdüm kan verdik ama idrar alamadık malesef kanda değerlerimiz guzel fakat kreatin değeri 0 17 bununla ilgili bilgisi olan yazabilir mi korkuyorum 9 ayligiz bu arada değerimiz normal mi yüksek mi kafam çok karisik böbrek yetmezliği olabilir mi sonuçlarımız ysrin soracağız ama benim kafama çok takıldı canim sıkkın