Goncamiik16 25 aydan sonra açıldı kelimeler çoğaldı. Şuan 29 aylık cümlesi var ama hala.bazi yüklem sözcükleri tam kullanmıyor. Ben adda git(gitcem) ben kaka yap(yaptım) ama onun dışında kediye mama al, şu bu gibi cümlelere geçti. Burda yorumlari okuyunca hep derdim nasıl oluo birden açilio diye cidden bir saati var, kullandığı kelimeyi uygun şekilde dillendiriliyor ise birden dökülecek inşallah ♥️