Bu ay adetime yakın bi zamanda nezle grip gibi bişey ve idrar yolları enfeksiyonu oldum aynı anda 3-4 ilaç içmek zorunda kaldım antibiyotik dahil. Cumartesi günü adet oldum sandım bozuk bir lira kadar iç çamaşırıma kan geldi devamı gelmedi ertesi 2 gündür de sadece wc depeçeteye silince geliyor. Test yaptım negatif çıktı adet söktürücü yazdı sağlık ocağı ama acaba olur muyum devamı gelir mi neden olmuştur hiçbir fikrim yok oruç da tutamıyorum canım sıkılıyor😑