Melike71 kolik seviyesinde gazdan bahsediyosak bilgim yok kızımda normal gazlı süreç geçirmiştik, biogaia diye bi damla vardı onu kullanmıştk işe yramıştı d vitaminleri gz yapabilrmş doktor önerisi ile bağrsk düzenlyci içeren damla kullanmştk bi de her gün duş duş sonrası losyonla masaj yapmıştm büyük bi gaz sorunu olmamıştı