Merhaba hanımlar diş etlerim kötü durumda 4 dolgu 4 20lik diş çekimi kanal tedavisi temizliği ve 4 zirkonyum yapılacak ama ben emzirdiğim için çok kararsızım bebeğim 11 aylık ama memesiz uyumuyor sürekli emiyor diş çıkarma dönemi ve huzursuz szler ne gibi tedaviler oldunuz süreciniz nasıl geçti emzirdiniz mi ya da ertelesem mi fikirlerinizi bekliyorum 🙏