juniorK 9 ay 14 gunden selam Gece saat başı uyanıyoruz. Kafayi yicem, normal mi durumumuz, yaşayan var mı? Atakla dis birleşti ondan diyorum ama çok yorgunum, yıprandım.. Nolur bitecek diyin, 15 gün sonra ise de baslicam nasil olacak hic bilmiyorum..
ayseeeasln21 juniorK 7 aylık olucaz 9 gün sonra gece uykusu tam bir felakat diyebilirim su saat oldu hala sallayarak uyutmaya çalışıyorum meme de uyumak istiyor ama çok içiyor miğdesi ağrıyor 🙄 kafayı yemek üzereyim
Metekaran juniorK ah ah bende aynı sorundan muzdaribim şuan uyku eğitimine başladım.çok güzel gidiyor kurtulmama az kaldı mutluyum sizde bir araştırın mutlaka
gocebebirbayan Varsvegas bende gece beslenmesini kesemiyorum 14 aylık. Acıkıyor uyanıyor beni de uyandırıyor emziği şappur şuppur emiyor. Kalkıp mama yapıyorum her gece 2 kere kalkıyorum bu yüzden. Kalkınca da böyle uyuyamıyorum sabah ediyorum 😢😢
Ennaz Sabredin gecicek 25 aylik henüz rayına giriyor hersey bende 7 aylikti çalışmaya başladım çok zorlandım uykusuz yetişememe herseyi yaşıyorsun ama geçiyor sabir sadece
juniorK Metekaran hangi yöntemle gidiyorsunuz. Çok araştırdım, ücretli olanlarda fiyatlar uçuk. Ücretsiz izindeyim kabak çiçeği gibi açıldım.. Ne yapicam bilmiyorum
gocebebirbayan Varsvegas kalkıyorum ama uyuyamıyorum. Uykum kaçıyor. Bu arada ben 2 aylıkken uyku eğitimi vermeye başladım. Asla yatırıp uyutmaya çalışmadım. Oynarken kendi uyudu öyle yatırdım. Hala eğitim vermeye çalışıyorum. Bir de bizde gece uyumayan bebek yok hiç olmadı hepimiz uyumuşuz eşim de öyleymiş ve eşim çok uykucu bende öyle. Bize çekmiş galiba