Damlalala Kızlar merhaba kızım 16 17 aylık yemek konusunda fazla seçici.. inek sütüne daha başlamadım yani sabah yumurtasına çok az damlatıyorum 2 3 haftadır. Ama doktorumuzla bu konuyu konuşamıyorum çünkü kendisi yetişkinlerde de sütün yararından cok zararının olduğunu düşünüyor ve inek sütüne karşı diyebilirim. Sizler başladınız mı acaba çok merak ediyorum ☺️
_bahar_ Damlalala ben ayran veriyorim zaten meme emdiği için süt içmiyor tiksiyo ayranı çok seviyor alistirma suluguna ayran yapıyorum her öğünde veririm haklı Dr nuz süt yerine ayran kefir yoğurt verin
Mrs_Ladybird 17.5 ayligiz bizde başlamadık benim doktorum da önermiyor. Hatta gittiğim diyetisyen bana da önermiyor 🙂
RuzgarMommys Doktorunuz doğru söylüyor. Ayrica zaten istahsiz yemek seçen cocuk süt veirrseniz daha da istahsiz olacak ve vitaminleri de azalacak.
Alyaa_43 Damlalala 20 aylık vermiyorum daha böbreklere zararı varmış ve fazla tüketildiğinde demir eksikliği yapıyomuş onun yerine kefir yoğurt lor peynir verebilirsiz
nisaballinannesi Damlalala bn 2-3 aydır veriyorum 18 aylık günde 1 bardak içiyo versem bi kutuyu bitirir öylr çok seviyo artık saklıyorum çünkü görünce istiyo vermeyince kriz geçiriyo