busra54 açık söyleyeyim geçmiyor😀 bebeğim 4.5 aylık her şey daha da zorlaştı bu ay. Uyku gerilemesi vs derken olan gece uykularımız da yok oldu. Gündüz zaten çok kısa uyurdu ben sürekli ayaklarımda tutardım 1 saate tamamlardım ki uykusunu alsın huzursuz olmasın. Gece biraz daha iyiydi ama 4. Ay uyku gerilemesi ile artık gece de kalmadı ne yazım ki. 50dk da bir kalkar oldu