Esrmtn Anneler merhaba oğlum 7.ci ayına girdi kaşığı gördüğü an ağzını kilitliyor sadece anne sütü alıyor emmek istiyor..biberon istemiyor mama istemiyor.. kilo alımı çok yavaş ilerliyor..bu durumu aşan nasıl ne zaman oldu ?
Sudetunaaa Esrmtn benimde öyle canım kaşıkla yiyordu sadece oda bitti istemiyor benimde 7. Aya girdi sanırım atak haftası biberon mama da almıyor ve benim sütümde yok cok çaresizim
Mesa Esrmtn bizde 7.aydayız. Bu ay kilo alımı çok az olmus bugün kontrolümüz vardı doktor normal bu ayda dedi ama canım çok sıkıldı. Emiyor ama yetmiyor demekki tam ek gıdayıda bi gün yede 5 gün yemiyor. :(
Esrmtn Sudetunaaa bugün doktora götürdüm hiç kilo almamış hatta biraz vermiş anne sütü yetmiyor tabi..doktorum şırıngayla verin istediğiniz herşeyi dedi denedim yedi inşallah size de bı umut olur bişey olur deneyin 🙏
Sudetunaaa Mesa aynı durumlardayız hepimiz en azından sağlıklılar öyle düşünelim tabi yeseler cok iyi olcak ama yok kaç çeşit yapıyorum yok