Bugün doktora gittik kızlar bebeğim hiç böle tombiş tombiş durmuyordu bende hep üzülüyordm zayıf diye ama doktor boyu çok uzun ve kafa çapı biraz büyük diye korkuttu . O yüzden zayıf gibi duruyormuş.bizi ultrasona gönderdi bişey çıkmadı. Sağlık ocağına gittim orasıda aynısını söyledi allah aşkına sizinkilerin boy ve kafa çapı nedir başka hastaneye götürsem mi .
Kilo 7.500
boy: 68 cm
kafa çp:49 cm