Biri iki yaşında biri 8 buçuk aylık bebeklerim var. İkisin de de alerji var sanırım ondan hep kabızlar. İlk doğduklarında on günde bir kaka yapıyorlardı şimdi hergün yapıyorlar ama aşırı kabız popoları hep kanıyor. Hiç normal yaptıklarını görmedim. Var mı tarifiniz önerileriniz artık ne yapacağımı şaşırdım 😞