Deletedmom_61 tadımlara başladım, patates havuç bal kabağı armut ve avakadonun tadına baktı şu ana kadar :) 5 ay 10 günlük bebeğim. 3 gün kuralına bazen riayet ettim bazen etmedim.. süt alerjimizi biliyorum, o yüzden yoğurtu vermedim.
aktivite olarak uyandığında ilk 1 saati yatakta oyun oynayarak geçiriyorum, alt değiştirme falan derken kitap okuyorum, resimlerini gösteriyorum, hareketli kitapları açıp ce e yapıyorum, eline çıngırağını veriyorum, evin içinde işim varsa hangi odaya gidiyorsam onu da yanımda götürüyorum ana kucağıyla, şarkı söylüyorum, bazen kucağıma alıp dans ediyorum, emzirme, uyutma derken gün bitiyor. Çok fazla ekrana maruz bırakmamaya gayret ediyorum ancak her gurbet annesinin yaşayacağı gibi WC ve banyo durumlarında 10 dakika bile olsa kurtardığı oluyor. Bizden bu kadar :)