Sdkanur Kızlar bebegim 1 yaşında daha yürümüyo ama ilk adım ayakkabısı kaç numara almam gerekiyo internetten almayı düşünüyorum. Büyük kızıma daha dogmadan almıştım ama ne aldım naptım hiç hatırlamıyorum
Lay Sdkanur ayağını ölçüp ona göre sipariş vermelisiniz. 13.5 aylık kızım 19 numara vicco giyiyor arkadaşımın 14 aylık kızı 21 numara viccoya geçti
Klymeneninatlasi Sdkanur benim oğluşta yürümüyor daha ama dışarda ayaklarını sıcak tutsun diye vicco aldım 19 numara biraz etli ayakları çırtlı olduğu için oldu ☺️
Zeyzey67 Sdkanur oğlum minyon zayıf bebek oglumun ayak ölçüsüne göre normali 19 numara ama bn hemen küçülmesin diye bir numara büyük aldım 20 numara hatta ilk aldıgmda ayağından çıkıyordu 2 ay içinde çıkmamaya başladı hemen büyüyorlar sanırım
Tugceonrdml_ Sdkanur kızım 1 yasında yürüyor vicco anka modeli ve polaris anka modeli kullanıuorum ikisindede memnunum 18 ve 20 numara aldım birini iki çorapla giydiriyorum