NUR32 Hanımlar normalde de bestiron kullanıyorum ama son aldıgım üründe parca gibi şeyler var bide rengi diğer aldklarmo göre koyu ? Acaba sezon farko filn mı ? Sizinkiler nasıl ? İlk aldgm daha acık renkteydi
Omom NUR32 o ilaç bazen değişik çıkıyor öyle ama eczaneden aldıysanız sahte olamaz. Ben de kullanıyorum. Bazen koyu renkli oluyor bazen açık. Daha doğrusu ilk aldığım koyuydu aynen içinde parçalar vardı. Şimdiki aldıklarım daha açık kahve