oglumuz01 Neden tutmasın 2 aylıktı kızımın eline veriyordum ben bebekken kimsenin lafına bakma o senin bebeğin senden iyisini kimse bilemez 😘
mesela bana oyuncak dan anlamaz dediler doğdugubdan bi pelus eşşek vat onu koydum yanına şimdi 1 yasında elinden bir saniye al kıyamet koparıyor bagımlı oldu onsuz asla dısarı cıkmıyor uyumuyor emmiyor hep öyle yanımızda