oglumuz01 Gögüs lerim 3 4 saat emzirmeyince semsert oluyordu ve Tazyikli kıyafetim hep süt oluyordu. Şimdi yumuşak birde düzenli emzirmeye başladım ondan mı ve hala tazyik var tabi azalıyor mu süt yoksa terbileniyor mu 1 aylık oğlum
Gkcylmaaz oglumuz01 terbiye oluyor iyide oluyor. Kontrollü bebeğin talebine göre geliyor sütünüz :) hiç korkmayın
CaglaaaKerem oglumuz01 ilk başlardaki fazla süt üretimi gidiyor daha doğrusu kontrolsüz süt üretimi.Bebeğe göre emdikçe süt oluşuyor ve daha da iyi oluyor.Bende o zamanlar sütüm mü azaldı acaba diye düşünüyordum ama öyle değilmiş,normal bir süreç merak etmeyin.
oglumuz01 Gkcylmaaz tazyikli gelmese çok rahat edeceğiz işkence oluyor oğluma çok üzülüyorum Boğuluyor çok korkuyorum
Gkcylmaaz oglumuz01 ön sağım yapın. Oda geçecek zamanla ama şuan için önden sütünüzü biraz sağın hem ön sütü sağdığınız için gaz yapmayacak hemde daha yavaş gelecek :)
Grkm123 Arkadaşlar peki ortalama kaç dk emzirmek gerek benim oğlum 4 aylık en fazla 10 dk emdikten sonra uyuyor meme reddi yaşıyoruz bundan dolayı uykulu emziriyorum uyuyakalıyor doyuyor mu anlamıyorum
CaglaaaKerem Grkm123 4.ayda meme reddi çok yaşanıyor.Benim oğlum doğduğundan beri emmesi 5 dakikayı bile geçmezdi ve sadece tek memeyi emerdi sonra digerini ama ona rağmen gelisimi gayet iyiydi.Doktor hızlı emiyodur ve doyuyodur demişti.Zaten çişli bez sayısından ve aylık takibinden anlayabilirsiniz doyup doymadığını.
Grkm123 CaglaaaKerem valla çişli bez takibini hep yapıyorum gayet normal gelişimi de bu aya kadar 1 kilo alıyordu bu ay hem meme reddi hemde babaannede kaldık Bi süre rahat uyuyamadığı için sanırım sadece 500gr almış 4 aylık 7 kg boyu da 65 cm iyi mi sizce?
CaglaaaKerem Grkm123 Tabi ki doktorunuz daha iyi bilgi verir ama bence gelişimi gayet iyi.Zaten internetten persentil tablosundanda bakabilirsiniz.Benim oğlumda ilk aylar bir kilo yada 750 gr alıyordu ama 4.ayda 400 gr. almıştı.Arada bazı aylar böyle süreçler oluyor hepsi normal canınızı sıkmayın.