Kızlar oğlum 5 aylık ve doğduğu günden beri uykusunda sıçlaramaları oluyo ara ara bazen kendine vuruyo yüz üstü yatıra yatıra o huyundan vazgeçirdik az önce internette gezerken denk geldim epilepsidede böyle belirtiler oluyomuş Allah korusun öyle bişey olabilir mi sizce?