Kızlar biz normalde sma mama kullanıyoruz fakat 1 hafta önce bulamadığım için bebelac gold mama aldım buraya kadar sorun yok. Dün öğlen ıspanak yemeği yedirdim bugünde akşam yedirdim. Fakat bebeğim sabah 10 dan beri ishal şeklinde kaka yapıyor 6 bez değiştirdim. Yemek yiyor mama içiyor keyfi yerinde ateş yok bugün tekrar sma aldık. Sizce mama değişimi mi yapmıştır yoksa ıspanak mı?