Kızlar ben ilk bebeğimi 2ay anca emzirdim başta sütüm çok güzel gelirdi bir göğüsümü emerken digerinden damlar 30 CC süt çıkardı damlatarak ve yağlıydı yani ilk başta oldugu için mi bilmiyorum ama sonradan sütüm beyaz su gibi oldu sonra da herkes sütün yağlı değil sütün doyurmuyor diyerek stres sinirden sütüm gitti anca o kadar emebildi demem o ki 2. Bebeğe süt çoğalır mı yağlanır mı bu sefer kimseyi dinlemem sürekli emzirecem su gibi olsa bile vitamin alır diye ama benden doysun istiyorum yağlanması için ne yapabilirim