Kızlar yaklaşık 50 gün önce normal doğum yaptım. Doktor dikişin çok az dikiş bile sayılmaz demişti. Neyse ilk günler çok acıyordu sonra geçti bu aralar yine bir acı hissediyorum dokununca ya da otururken vs . İlişki de yaşamadık henüz acı geçsin diye bekliyoruz. Siz dolum sonrası ilk ilişkiyi yaşadığınızda dikişlerinizde acı var mıydı yoksa tamamen geçmiş miydi ?