Alindoga0705 emzirirken saç boyama olmaz o boya sizin kanınıza geçiyor sütünüzede geçer nasıl ki yediğimiz yemekler çocuğumuza süt yoluyla gaz yapıyor aynı şey kimyasal içeriyor sonuçta ben kuaförüm bitkisel derler inanmayın saç uçladiniza balyaj ombre tarzı olursa dibe değmediği için birşey olmuyor ben yeni boyattım ombre tarzinda