aybikebusraa kesinlikle bebek arabası al, ben parise gitmiştim oğlumla tam bir faciaydı durmadı aktarmalı gittim Allahım düşünmek bile istemiyorum derken gel geri git gel şimdi tekrar geri git görünüyor 😂 10 aylık ve zapdemiyorum. Bebeklerde yola gitmek çooooooook yorucu hele durmazsa bitiksin 😏 olabildiğince az eşya al sadece bebeğinin ihtiyaçlarını al sırt çantasına ve kol çantası falan alma kendi özel eşyanıda sırt çantama koy tamamdır.