Deletedmom_32 Üzerinde 15 damla yazıyor bebeğim 3 aylık kullanan var mı aranızda yan etkisi var mı bu vitaminin
Tubasahra Deletedmom_32 Ben kızımda kullanmistim bi yan etkisi olmadi.Suan kizim 3 yasinda dogdugunda kullanmaya basladılar.Bize de onu aldirdi doktor.
Tubasahra Deletedmom_32 Tek seferde verdim de 15 damla degildi sanirim.Ben bi aklimi yoklayayim.Bide taburcu belgesini bulursam bakayim.Size doktor tavsiye etmedi mi kac damla kullanman gerektigini soylemedi mi