Bebegim 2 aylık ve 1 aydır gündüzleri meme reddi yaşıyoruz sadece gece uyurken emzirebiliyorum. Gündüz mecbur sağıp veriyorum ve emmediği için azaldı sütüm ondan dolayı mamaya başladık 1-2 kez mama veriyorum günde. Doktor paketli gıdalar yeme dedi. Bu durumu yaşayan varmı ne zamana kadar böyle gider çok zorlanıyorum 10 günde 100 gram almış 😢😢