Gizemlim Merhaba bugun bebisim 2 aylik aşisini oldu atesi 37.2 kac olursa hastaneye goturmek gerekir. Birde ne yapmam lazim dusmesi icin cocugum cok huzursuz ates dusurucude vermistim insallah ise yarar. Kac gun sonra duzelir
Mavis34 Gizemlim 4 saat sonra tekrar verebilirsin demişti bana doktor. Gece takip edin 37.5 olursa bi daha şurup verin üstünü ince tutun gerekirse nemli bezle vücudunu silin 24 saat sonra düzelmişti bebegim
sherlock Gizemlim doktorum calpol önermedi ilk 3 ay şuruplar şekerli oldupu için karaciğerine zararlıymış fitil yazmıştı. Aşıdan hemen sonra ateşi çıkmadan mı verdiniz aslında onu da önermiyorlar diye biliyorum ama 😓😓
Emel38 Gizemlim verin birşey olacağını sanmıyorum.5 saate bir ver demişti ebe de ateşi olursa..vücudunu silin nemli bezle rahatlasın bebek..
Gizemlim sherlock bize saglik ocaginda calpol yazdilar. Atesi cikmasin diye oncesinde verdim ona ragmen hala 37 derece atesi tam gecmedi. Ne kadar surer ki bu asinin etkisi☹
Yasemin38 Gizemlim aşı öncesinde calpol verilmez canım . Birdahaki aşılarında verme. Aşı sonrasında durumuna göre 6 saatte bir 1 çay kaşığı kullanabilirsin doktorumuzda bu şekilde önerdi
sherlock Gizemlim öncesinde vermek eski bir usulmüş şimdilerde aşının etkisini azalttığı bile söyleniyo bunun. 2.ay aşısı azcık ağır diyorlar inşallah çok uzun sürmez canım çok geçmiş olsunn😊