tostosata Bebeğim 3 ay 23 günlük sadece mama ile besleniyor. Normal de 100 cc içerde 2 saatte 1 80 cc içiyor. Cişli Bez sayısı günde 4 yada 5 oluyor gece sabaha kadar hiç yapmıyor zaten. Sizin bebekler nasıl bi sorun mu var bizde
Kucukhobby tostosata gece sabaha kadar uyanmıyor değil mi? Uykuda bebekler altına yapmıyor zaten. 5 çişli bez yeterli
abdullahinannesi1 tostosata sadece mama ile besleniyorsa daha fazla mama içmesi gerekmiyor mu? 3 4 ay için mama kutularında günde 5 kez 150-180 cc yazıyor . Bebeğinizin kilosuna da bağlı ama içtiği miktar az gibi.
Sudee96 tostosata 5 çişli bez yeterli. 3 aylıkkken bizdede aynı şekilde sabaha kadar çiş yapmadı bi ara bence en net ve iyi cevap kilo alımıyla belli olur
tostosata abdullahinannesi1 normal de 2 saate 1 100 içerdi zorla içirdim onu da ama son zamanlarda bazen 80 bazne 60 50 içip midesini körlüyo. Yerken oynayarak yemek istiyo
Belinsu tostosata canım gece de yapması lazım . Gündüz 5 kere bez değiştirmek normal . Ama gece de ben 2 kere değiştirirdim . Uyurken bebekler altına yapar .
mihra_hatice tostosata yapması lazım 13 saat çok uzun bir süre. Benim kzım da gündüz uykularında farkederdim o aylarda yapmazdı. Ama gece uykusu çok uzun. Muhakkak yapmalı gece mama veriyor musunuz.
1kz1ogln_ tostosata gündüz için 5 bez iyi soyledikleri gibi ama gece yapmaması tuhaf yapması lazım kesinlikle benim oğlum bazengeceleri reddediyor emmiyor o gün bezinde çiş olmuyor beslenen çocuk muhakkak yapar doktora gidip söylemedin mi bu durumu
mihra_hatice tostosata bu arada 3 ay keşif ayı az az sık sık emmek isterler. Mamasını hazırlarken öyle ayarla bence. 2 saatte bir değilde yokla bazen saatte bir ver mamasını. Etrafı görmek bakmak istiyolar. Benim kızda o aylarda görsğn diye gezerek emzirirdim. 8 ayşık halaa gezerek emziriyorum. Sırtım pert oldu
tostosata 1kz1ogln_ derin uyuyor kalkınca yapıyorsa normal dedi ama içime sinmedi böbreklerinde genişleme de var. Bugün üroloji den randevumuz var söyleyeyim
Nesrincente tostosata 4 5 cişli bez yeterli gece uyudukları ucun yapmıyorlar sanırım o aylarda oğlumda gecede yapmazdı normal korkmayın