Kaliplari dar, ben de kullaniyorum…
Benim kizim 5 kilo 3 numara kullaniyoeum, ama bacaklarini skiyor gibi… sanki bir numara üstü daha iyi olurdu, elimde biraz var, o bitince 4 numara dusunuyorum…
Uzerinde 5.9 kg yaziyor ama, sanirim 7 kiloya zor idare eder…