Gta-35 Evet bana doktorum ilk doğum yaptığımda emzirirken vermişti 14 gün kullandım. Doktorun verdiğine göre süte pek etkilemez demek ki demiştim oldukça ağır bir ilaçmış. Ama bebeklerimi sütten etkilemedi çok şükür. Daha sonrasında ağır ilaç olduğunu öğrendiğim için 3 gün kadar tekrar kullandığımda bebeklerime süt vermedim. Yani emziriyorsanız kullanmayın.