Merhaba
bebeğime doktor bu damlayı verdi kullanan varmı? Etkisi yan etkisi ne oldu? Yardımcı olur musunuz? Bugün başladım 4 damla verdim bebeğime 2 gündür uyumuyordu sürekli kaşıntı halindeydi yüzleri kıpkırmızı oldu bu yüzden doktor bu damlayı kullanmamı söyledi ona göre değerlendirip raporlu mamaya geçiş yapıcaz 😒