Beeen ✋ bebeğim 6 aylık oldu hala devam ediyor 4 aylıkken falan artık dayanamadım doktora gittim anrecta diye bi krem verdi 3 günde makattaki çatlağımı geçirdi ama iç kısmında bi çatlak var o geçmiyor asla kabız olmamak lazım 3 gün iyiyse 4. Gün biraz kabuz oluyorum yine çatlıyo. Emzirdiğim için içtiğim su süte gidiyor dolayısıyla kabız oluyorum bunun için bi ishal yapan hap kullanıyorum yatmadan önce yarısını atıyorum çok çatlarsa anrectayı sürüyorum hemen geçiriyor çok etkili pahalı bi krem 4. Aydaki çektiğim acılara göre şimdi çok çok daha hafif acıyor tam olarak ne zaman geçer merak ediyorum bakalım