0302 Melikeesra bende bebelac kullandım gaz sorunu çözülmedi bebelac gold kullanmaya başladım gaz çıkışı kolaylaştı tavsiye ederim
bebetom08 Melikeesra bebelac kullanıuorum gayette iyi..yalnız biberonu çalkalarsanız gaz sorunu zaten oluşur hangi mamayı kullanırsanız kullanın mamayı kaşıkla hızlı bir şekilde karıştırmanız gerekiyor
HilaalllEslemm Bebelac da probiyotik olmadığı için sindirimi zor oluyor. Bebelac gold kullanıyorum bebeğim normal de de gazlı bir Bebek gold iyi geldi rahatlıkla yapabiliyor gazını