Bugra_0705 Üzgünüm ama içeriğinde Sodyum Benzoat var. "Zararları E211 diye geçer
Çocukların sağlığını tehdit edebiliyor ve özellikle DNA hasarına yol açıyor.
Siroz kanseri riskini arttırıyor
Hücrelerde hasara yol açan sodyum benzonat Parkinson hastalığına neden olabiliyor.
Nefes darlığı ve solum hastalıklarına neden olabiliyor.
Kanser ve astım riskini arttırıyor.
Böbrek kanserini riskine yol açıyor.
Bünyesi hassas olan kişiler için alerjik reaksiyonlara yol açabiliyor.
Gliserol ,sıvı halde bulunan polar organik bir trihidroksi alkoldür. Hafifçe tatlı, zehirli olmayan bir sıvıdır. Su ve etanol ile karışır; asetonda çözünür. Tıbbî gliserin diyabet hastalığında şeker olarak dıştan deriye uygulanan merhemlerle kullanılır. Ayrıca dinamit yapımında da kullanılır."
Bu damla sadece uykuyu gecisi kolaylaştırıyor, baska bir olayı yok, kesintisiz uyku vaadi yok. Bir iki kere kullanmak size yetecek mi? Kullanmadıgınız zamanlar yine aynı olacaksınız. Bir kaç kereden fazlasıda ciddi sorunlara yol açabiliyor. Doktorlar nasıl önerir bunu bilmiyorum.💆🏼♀️ daha önce cok tartısılıdı bu damla bu forumda.. Ihlamur cayı demleyip verin oda mayıştırır.