gulceninannesiii Bebeğim 2 ay 23 günlük ve gün içerisinde o kadar çok ağlıyor ki, yani sadece uyurken ağlamıyor gibi bişey. Bu aylarda olan var mı sizlerde nasıl durum7
48316ELIZAN gulceninannesiii Normalde bebekler ya gaz sancisina en cokta acliga dayanamaz aglar bizimkide 2ay 4 gunluk gaz sancisina biagaia kullaniyorum cok iyi geldi karnini tam doyurdugum zaman masallah saatlerce uyuyor kabizlik problemimiz var ara ara oda fitille yagla bi sekilde rahatliyor tekrar uyumaya devam ediyor siz karni tam doyuyor mu ondan emin olun ilk olarak benim gozlemlerin hep bu yonde oldu cunku acken susmuyordu emziriyordum sutum yetmiyormus mamaya basladigim an cocuk aglamayi unuttu
Eceedemiiir gulceninannesiii 2 ay 14 günlük bizde de aynı sorun var sadece uyurken susuyor 😭 sütüm yetmiyor mu dicem ama kilo alımı da iyi bilemedim artık valla kafayı yemek üzereyim
gulceninannesiii 48316ELIZAN ya çok teşekkür ederim yorumunuz için, dediğiniz gibi belki de tam doyamadığı için ağlıyordur. Evde maması da var, ben sadece sütümün olmadığını hissettiğim zaman veriyordum ama eksik kalıyormuş demek ki
gulceninannesiii Eceedemiiir aynen bende öyleyim gerçekten ne yapacağımı şaşırdım. Siz neden olduğunu biliyor musunuz kolik falan dediler mi
Eceedemiiir gulceninannesiii Demediler sürekli kucakta gezmek istiyor sırtı yere gelince bagriyo tabi eskiye göre bı tık daha iyi şuan en azından 10 dakka falan oyun halıda duruyor 😂